بازسازی منزل در محدوده پیروزی

 

بازسازی منزل در محدوده پیروزی

بازسازی منزل در محدوده پیروزی .پیروزی یکی مناطق قدیمی تهران محسوب میشود که دارای خانه هایی با سابقه ساخت 30 الی 40 سال ساخت پیش است که بسیار لازم است که این منازل بازسازی شوند و از آن حالت قدیمی و فرسوده  به حالت مدرن و امروزی تغییر کنند.

شما اگر در محدوده پیروزی ساکن هستید و قصد بازسازی منزل در محدوده پیروزی را در نظر دارید میتوانید با کارشناسان با تجربه سامیت هوم تماس بگیرین و با گرفتن مشاوره رایگان در مورد بازسازی منزل خود فکر کنید و در صورت تصمیم نهایی در بازسازی منزل خود ما میتوانیم در سریعترین زمان و با مناسب ترین قیمت بازسازی در تهران برای شما خانه یتان را بازسازی و به حالت مدرن تبدیل کنیم.

هزینه بازسازی منزل در محدوده پیروزی

اگر شما برای هزینه بازسازی منزل خود نگران هستید این موضوع نباید مانع از بازسازی منزل شما شود چون با گذشت زمان برخی از قسمت های خانه ی شما دچار فرسودگی و حتی ممکن است دیگر کار نکنند و شما برای اینکه زندگی روزمره خودتان که دچار افسردگی نشود چاره به غیر از بازسازی خانه خود را ندارید.

هزینه بازسازی منزل در محدوده پیروزی خانه شما به خودتان بستگی دارد که می خواهید چه قسمت هایی از خانه خود را بازسازی کنید برخی از افراد تصمیم دارند که فقط سرویس بهداشتی و حمام خود را بازسازی کنند و برخی میخواهند که بازسازی آشپرخانه و دیوار را نقاشی کنند و سقف را هم نوسازی کنند و هزینه هر قسمت به صورت جداگانه بررسی می شود.

بازسازی منزل در محدوده پیروزی دارای سه حالت می باشد

1. بازسازی سطحی : این بازسازی شامل نقاشی دیوار ها سقف و بازسازی کامل آشپزخانه و کابینت و کاشی است

2. بازسازی عمومی : این بازسازی شامل کمد دیواری . کمد دیواری برای دو اتاق که هر اتاق شامل حدود 9 متر مربع کمد دیواری میباشد سرویس بهداشتی و حمام . کف سازی از مصالح  سرامیک . تخریب و حمل و نقل . تغییر پنجره ها و درب های خانه . نقاشی تمامی دیوار ها و سقف.

3. بازسازی کامل منزل :این نوع بازسازی به صورتی انجام میشود که تمامی قسمت های ساختمان به غیر از خود اسکلت خانه بازسازی میشود که تمامی قسمت ها شامل موارد زیر می باشد:
خاک گچ و دیوار ها . کف سازی . سقف کاذب . تغییر درب و پنجره ها . کمد دیواری . نقاشی کل دیوارها و سقف . حمل و نقل و تخریب قسمت های خانه . تعویض لوله کشی آب و فاظلاب و برق کشی ساختمان . تعویض سیستم گرمایشی و تهویه.

 

بازسازی اتاق پذیرایی در پیروزی

برای بازسازی منزل به خصوص بازسازی اتاق پذیرایی شما بسیار اهمیت دارد. اینکه از چه متریال و برای چه منظوری استفاده می کنید بسیار مهم است. امکان دارد شما بعد از تعمیر منزل خود از فرش امکان دارد استفاده نکنید. اگر به این صورت باشد باید کف سالن شما از سنگ یا سرامیک  بدون بند کار بشود. دقت کنید که حتما از قرنیز برای بازسازی منزل خود استفاده شود. قرنیز ها نقش بسیار مهمی در دکور خانه شما دارد وفضا را بسیار زیبا جلوه میدهد.

بازسازی سرویس و حمام در پیروزی

یکی دیگر از قسمت هایی که بازسازی آن بسیار مهم است. بازسازی سرویس و حمام است. اگر از تیم حرفه ای و با تجربه سامیت هوم برای بازسازی منزل خود کمک بگیرید. نگرانی در این زمنیه نخواهی داشت. زیرا سامیت هوم از یک تیم حرفه ای که در این زمینه چندین سال فعالیت دارند تشکیل شده است. به خوبی اطلاع دارند که جایگاه عایق کاری کجای منزل شماست.

بازسازی اتاق خواب در پیروزی

اتاق خواب و تی وی روم نیز از دیگر قسمت های خانه شما است که قابل بازسازی است. با توجه به افرادی که از بیشتر از اتاق ها استفاده می کنند مواد در بازسازی سلیقه ای است مانند اتاق خواب کودک یا اتاق خواب والدین. نور در اتاق بخش بسیار مهمی است که که حتما باید اتاق دارای نور آفتاب باشد زیرا نور آفتاب مانند ضد عفونی کننده در اتاق عمل میکند.

بازسازی اتاق نشیمن در پیروزی

شما می توانید از طرح های زیبا و خلاقانه شرکت سامیت هوم برای بازسازی منزل در محدوده پیروزی اتاق نشیمن خود استفاده کنید و یا در اینستاگرام سامیت هوم از طرح های متنوع برای اتاق خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید اگر بخواهید از سنگ های دکوراتیو و ترئینی برای روی خود استفاده کنید. باید محل قرار گیری تلویزیون خود را به درستی انتخاب شود. زیرا تا چندین سال استفاده از دیوار برای تلویزیون خواهد بود. و می توانید دیگر مطلب بازسازی در محدوده خیابان نبرد را مشاهده کنید.

مقاله های پیشنهادی :