بازسازی منزل در فرشته

 

بازسازی منزل در فرشته

خیابان فرشته یکی از خیابان های شمالی تهران می باشد که در محله الهیه و در منطقه یک شهرداری تهران قرار گرفته است. این خیابان توسط خیابان های ولیعصر، پل پارک وی و پل رومی محدود شده است و این خیابان به عنوان یکی از خیابان های بزرگ تهران محسوب می شود. در این مقاله درباره خدمات بازسازی منزل در فرشته و خدمات طراحی دکوراسیون با شما صحبت خواهیم کرد.

شرکت فنی مهندسی سامیت هوم علاوه بر محله فرشته تمامی خدمات طراحی دکوراسیون خود را در تمامی نقاط تهران با بروزترین متد طراحی و بازسازی انجام خواهد داد. شما می توانید برای دریافت خدماتی نظیر بازدید و مشاوره رایگان با دفتر سامیت هوم با شماره 02188521781 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

خیابان فرشته یکی از خیابان های مدرن و لوکس تهران به شمار میرود و بسیاری از برندهای تجاری و شرکت های معتبر در این خیابان مشغول به فعالیت هستند. بازسازی منزل در فرشتهبه دلیل گران قیمت بودن واحدها تجاری و مسکونی آن مورد توجه بسیاری از صاحب ملک ها شده است.

با ما همراه باشید تا از مزایا و خدمات قابل ارائه در زمینه طراحی دکوراسیون و بازسازی منزل در فرشته بیشتر آشنا شوید.

مقالات: بازسازی منزل در آجودانیه

بازسازی منزل در فرشته

پس از گذشت چندین سال از ساخت آپارتمان و خانه ها باید نسبت به بازسازی آن اقداماتی را انجام داد. دلیل بازسازی و نوسازی منزل آسیب دیدگی و پوسیدگی برخی از لوله کشی ها و شیرآلات، ترک خوردگی بر روی دیوارها و عوامل دیگر می باشد.

خیابان فرشته و محله الهیه از مناطق قدیمی تهران هستند که امروزه با وجود ساخت و سازهای زیاد و برنج سازی در این منطقه هنوز هم برخی از خانه های آن بالای 20 سال سابقه ساخت دارند.

با توجه به قیمت و نوساناتی که بازار ملک دارد طبیعتا بازسازی خانه به صرفه تر از خرید یک خانه می باشد. توجه داشته باشید که بازسازی منزل علاوه بر زیبایی باعث مقاوم تر شدن خانه و عمر بیشتر ساختمان می شود.

قابل ذکر است که که بازسازی منزل فقط و فقط به تعویض لوله کشی و نمای خارجی آن نیست و شما می توانید با انتخاب یک سبک از طراحی های دکوراسیون داخلی تنوع سبک زندگی خود را تغییر دهید.

یکی از عوامل مهم در بازسازی منزل در فرشته برآورد هزینه و بودجه شما می باشد که باید آن را قبل از بازسازی بررسی نمائید تا در هنگام بازسازی با مشکل کمبود بودجه مواجه نشوید.

بازسازی و نوسازی منزل نیاز به مصالح و تجهیزات مختلفی دارد که امروزه در بازار مصالح ساختمانی با متریال و کیفیت های مختلفی به فروش میرسد. با ما همراه باشید تا درباره میزان هزینه و نوع طراحی و بازسازی منزل در فرشته بیشتر آشنا شوید.

مقالات: بازسازی منزل در اختیاریه 

مجوزهای لازم برای بازسازی منزل در فرشته

برای بازسازی و تغیرر کابری خانه های مسکونی باید یک سری مجوزها را فراهم کنید که می توانید به موارد زیر اشاره کرد:

  • حدف دیوارهای باربر
  • حذف بالکن
  • جابجایی و یا اضافه کردن به راه پله ها
  • تخریب ساختمان
  • تغییر کاربری بخش های مختلف خانه

و غیره.

برای مشاوره و کارشناسی و روند انجام بازسازی خانه خود با مشاورین و مهندسین شرکت سامیت هوم تماس بگیرید تا با مشاوره و بازدید رایگان ما بتوانید بهترین تصمیمات را با کمترین پرداخت هزینه انجام دهید.

سبک های طراحی دکوراسیون در بازسازی منزل در فرشته

سبک های مختلفی امروزه در جهان وجود دارد که این نوع از سبک ها بیشتر بر روی نظر کارفرما و صاحب خانه انجام میشود. از سبک های طراحی دکوراسیون داخلی می توان به :

  • سبک دکوراسیون داخلی مینیمال
  • دکوراسیون داخلی شرق دور
  • دکوراسیون داخلی صنعتی
  • طراحی دکوراسیون داخلی مدرن
  • طراحی دکوراسیون داخلی فرانسوی

و غیره اشاره کرد.

تمامی این طراحی ها دارای هارمونی رنگ های متفاوت و نوع چیدمان مختلف می باشد که می توانید برای اطلاع از طراحی دکوراسیون داخلی به سبک هرکدام به صفحه مقالات سایت سامیت هوم مراجعه کنید و مطالب مورد نیاز خود را مطالعه نمائید.

بازسازی آشپزخانه در فرشته

آشپزخانه از نظر بسیاری از مهندسین و معماران قبل خانه به شمار می رود و به دلیل اینکه بیشتر زمان خانم های خانه دار در آشپزخانه سپری می شود باید طراحی دکوراسیون داخلی آن با دقت و حساسیت بالایی انجام شود.

برآورد هزینه و بازسازی آشپزخانه یکی از موارد بسیار مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه می باشد. از عواملی که بر قیمت بازسازی و طراحی آشپزخانه تأثیرگذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع و کیفیت متریال مصرفی
  • تغییرات در تاسیسات برقی و لوله کشی
  • تغویض و یا ترمیم کابینت
  • مشخص شدن ابعاد آشپزخانه
  • استفاده از اکسسوری های ضروری

مقاله بازسازی خانه به همراه ایده های عالی و کاربردی و کم هزینه را از دست ندهید.

بازسازی سرویس های بهداشتی و حمام در فرشته

بازسازی سرویس های بهداشتی و حام جزو مهم ترین بخش های بازسازی منزل به شمار می رود. بازسازی سرویس های بهداشتی در دو مرحله زیرسازی و بازسازی ظاهری انجام می شود.

لوله کشی، تاسیسات و تعویض شیرآلات از جمله مواردی می باشد که باید زیر نظر کارشناسان و مهندسین مربوط به این کار انجام شود. به همین منظور می توانید برای تعویض اقلام نامبرده با مهندسین ما در تماس باشید.

برای زیبا سازی محیط سرویس بهداشتی و حمام خانه خود می توانید از اکسسوری های مدرن استفاده کنید. همچنین بهره گیری از نورپردازی در طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بازسازی اتاق خواب در فرشته

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها باید به انتخاب رنگ بندی ها توجه ویژه داشته باشید. زیرا در اتاق باید حس آرامش وجود داشته باشد تا افراد خانه بتوانند به راحتی استراحت کنند و حس آرامش را از اتاق خود دریافت کنند.  استفاده از رنگ های تیز و پر زرق و برق در طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود اجتناب کنید چراکه پس از مدتی باعث زدگی چشم خواهد شد.

نکته دیگری که از اهمیت ویژه ای برخوردار است توجه در انتخاب تخت و وسایل اطراف آن می باشد. اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است بهتر است اتاق خواب خود را خلوت طراحی کنید و از وسایل ضروری استفاده کنید.  توجه داشته باشید که استفاده از گل و گلدان و استفاده از آینه های قدی در اتاق خواب می تواند جذابیت این مکان را دو چندان کند.

برای بازسازی و طراحی دکوراسیون منزل خود مقاله انواع سبک های دکوراسیون داخلی را از دست ندهید.

بازسازی منزل در فرشته با سامیت هوم

شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم ارائه دهنده خدماتی مانند طراحی دکوراسیون، محوطه سازی، بازسازی ساختمان و ویلا با بالاترین کیفیت و مناسب‌‎ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت یا اینستاگرام با مشاوران سامیت هوم تماس حاصل بفرمایید. سامیت هوم خدماتی نظیر بازدید و کارشناسی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد دارد. همچنین چیدمان بعد از طراحی نیز به عهده متخصصین شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم می باشد.

مقاله های پیشنهادی :