املاک نبرد

 

املاک نبرد

املاک نبرد. خیابان نبرد دارای دو بخش شمالی و جنوبی می باشد خیابان نبرد در شرق تهران واقع شده است و یکی از خیابان های بزرگ و پر تردد در شرق می باشد که دارای مراکز خرید های متنوع است انتهای خیابان نبرد به چهاراه کوکاکولا و خیابان پیروزی متصل می شود و از جنوب به تر مینال خاوران متصل می شود.

در خیابان نبرد به خاطر قدیمی بودن این قسمت از منطقه 14 دارای خانه هایی با طول ساخت 30 الی 40 سال می باشد و در کنار این موضوع دارای ساختمان های نوساز و بزرگ زیادی را در خود جای داده است.

شما اگر ساکن نبرد هستین و قصد اجاره . رهن . فروش یا خرید ملک را دارید می توانید با گرفتن مشاوره رایگان از کارشناس املاک آقای درویشی نیا از نحوه و چگونگی مراحل فعالیت های که برای شما توضیح دادیم مطلع شوید.

بهترین گزینه برای انتخاب  املاک خوب در  نبرد سابقه و قدمت آن املاک می باشد که آقای درویشی نیا کارشناس حرفه ای در زمینه املاک نبرد می باشد و این امر بخاطر داشتن قدمت در املاک نبرد و سابقه درخشان در تمامی خدمات املاک و می باشد.

شماره تماس های املاک نبرد :

09120833013

09365252050

02136878347

مشارکت در ساخت در نبرد

مشارکت در ساخت به معنای ساده تر به عنوان توافق در ساخت یک بنا یا هر چیز دیگر است و وضعیت مسکن متاسفانه به خاطر شرایط نا چندان خوب اقتصادی دچار بی ثباتی زیادی شده است و هر کسی توان خرید یک ساختمان یک ملک را به تنهایی ندارد و یا کسی که خانه ی قدیمی دارد توانایی بازسازی آن خانه را ندارد شما می توانید با تماس گرفتن با کارشناس املاک نبرد آقای درویشی نیا از شرایط و مراحل مشارکت در ساخت مطلع باشید.

مشارکت در ساخت در شرایط فعلی بهترین گزینه برای شخص می باشد و در شرایطی مشارکت در ساخت صورت می گیرد که یکی از اشخاص دارای خانه کلنگی باشد و شخص دیگر دارای سرمایه برای ساخت و ساز ساختمان باشد.

مشارکت در ساخت یک معامله دو سر برد برای هر طرف است. به این دلیل که مالک ملک بدون هیچ گونه هزینه کردن صاحب یک خانه ی نوساز و بهتر می شود که ساختمان های جدید دارای استاندارد های جهانی است و همچنین شخص سرمایه گذار با هزینه کم صاحب ملک می شود.

اشخاصی که مایل به مشارکت در ساخت هستند که بیشتر این افراد دارای خانه ای قدیمی که با مصالح با کیفیت پایین در گذشته ساخته شده است و با مشارکت در ساخت املاک نبرد صاحب خانه ای با طرح جدید و مدرن شود.

املاک نبرد

رهن و اجاره در نبرد

با توجه به اینکه قدرت خرید ملک در تهران در سالهای اخیر پایین آمده است. تمایل به رهن و اجاره در تهران رو به افزایش است و برای رهن یا اجاره در محدوده نبرد می توانید با کارشناس رهن و اجاره املاک نبرد آقای درویشی نیا تماس گرفته و مورد های مد نظرتان را به شما نشان بدهد.

املاک نبرد با مدیریت آقای درویشی با سابقه درخشان و قدمت بالای این املاک در نبرد برای شما بهترین گزینه برای رهن . اجاره . خرید و فورش . مشارکت در ساخت می باشد.

نکات مهم در رهن و اجاره در نبرد

1 . اگر در فصل های پاییز و  زمستان برای رهن یا اجاره می خواهید انتخاب کنید برای جا به جایی اثاث منزل از روکش های جباب دار و جعبه های محکم برای جلوگیری از خیش شدن لوازم تان استفاده کنید.

2 . دسترسی های اطرف ملک را بررسی کنید که نزدیک اتوبان . بزرگراه . پمپ بنزین یا ایستگاه برق نباشد

3 . ملک شما به محل کار شما نزدیک باشد.

  1. اگر روی موضوع سکوت و آرامش حساسیت بیشتری نسبت به بقیه افراد دارید بهتر است از ساختمان های که تعداد و احد های کمی دارد یا تک واحدی هستند زندگی کرد.

5 . هنگام عقد قرار دارد ساختمان اصل سند و شناسنامه مالک ملک را حتما چک کنید.

6 . در همه ی قرار داد های متن وجود دارد و در رهن و اجاره بدون قرارداد کار انجام نمی شود و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت و در هنگام قرارداد حتما متن قرار داد را مطالعه کنید.

7 . قبل از چیدمان لوازم خود در خانه ی جدید حتما سرویس و حمام و تاسیسات تهویه و گرمایشی را چک کنید و در صورت خرابی به مالک اطلاع بدهید.

دیگر مطالب سایت : قوانین و اصول اجاره خانه و ملک

اینستاگرام شرکت

مقاله های پیشنهادی :