طراحی دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان

طراحی دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان

میدان و محله بهارستان یکی از قدیمی ترین مناطق تهران است که از جنوب به سرچشمه، از شمال به دروازه شمیران و خیابان بهارستان، از غرب به خیابان جمهوری و از شرق به خیابان مجاهدین اسلام محدود شده است. خدمات طراحی دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان توسط شرکت فنی مهندسی سامیت هوم با بروزترین ایده ها و مشاوره رایگان صورت میگیرد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان با شماره 02188521781 تماس بگیرید.

منطقه بهارستان در قسمتی از تهران قرار گرفته است که حدود 200 سال پیش در منطقه باغ های نگارستان، بهارستان و نظامیه وجود داشت. قدمت باغ های این مجموعه به دوران فتعلی شاه برمیگردد. مشاغلی از جمله پوشاک، کارت های ویزیت و عروسی و … در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.

یکی از عواملی که باعث می شود شما مشتریان بسیار زیادی را مجذوب خود کنید طراحی دکوراسیون شیک و خاص می باشد که می توانید این طراحی را از سامیت هوم بخواهید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده میدان آرژانتین

دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان

افرادی که محل سکونت و یا محل کسب و کارشان در محدوده بهارستان است به راحتی می توانند از خدماتی نظیر مشاوره و بازدید رایگان، طراحی و ایده پردازی و … شرکت سامیت بهره مند شوند.

در مغازه ها و خانه های کوچکی که در این محدوده وجود دارد پیشنهاد می شود که بهترین و کامل ترین بهره وری را در دکوراسیون داخلی استفاده کنید. در خانه های کوچک می توان گفت اثاثیه منزل اصلی ترین و مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون داخلی هستند که نقش بسیار مطلوبی را ایفا خواهند کرد.

استفاده از رنگ های روشن و شاد مانند رنگ های سفید، زرد، سبز و نارنجی می تواند زیبایی را در طراحی دکوراسیون داخلی دوچندان کند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره طراحی دکوراسیون منزل خود بیشتر آشنا شوید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده پیروزی

طراحی دکوراسیون منزل

طبیعتا هر انسانی دوست دارد دکوراسیون منزلش متفاوت و خاص باشد. با در نظر گرفتن این که بعضی افراد شغل و کارشان مربوط به طراحی دکوراسیون نیست، پیشنهاد می شود اگر قصد دارند خودشان محل کسب و کار و منزل خود را طراحی کنند با نکات و اصول طراحی بیشتر آشنا شوند.

در نظر داشته باشید که این اصول تخصصی نیستند بلکه صرفا نکاتی هستند که برای چیدمان می باشد و این موضوع باعث می شود رضایت خود و خانواده را نسبت به دکوراسیون و چینش خانه جلب کنند.

بهره گیری از عناصر بصری

در طراحی دکوراسیون داخلی ابزار و اقلامی وجود دارد که می توان به کمک آن ذهنیت خود را بیان کنید. این ابزارها، عناصر بصری هستند. این عناصر شامل خط، شکل، نقطه، رنگ، بافت و هر چیز دیگری است که می توان با چشم مشاهده کرد.

با ما همراه باشید تا با این عناصر بیشتر آشنا شوید تا بتوانید یک طراحی کاملا خاص و شیک را برای منزل و یا محل کسب و کار خود ایجاد کنید.

مقالات: روش های تزئین اتاق خواب

 

اشکال در طراحی دکوراسیون

همان طور که می دانید نقاط خط را تشکیل می دهند و هر خط شاخص شامل اشکال مختلفی می باشد. در طراحی دکوراسیون سه شکل اصلی دایره، مربع و مثلث متساوی الاضلاع وجود دارد. هر یک این اشکال دارای ویژگی های بخصوصی می باشند و به هر یک از آنها خصوصیاتی داده می شود.

برای مثال در طراحی به مربع خصوصیات صداقت، صراحت و مفهوم تفکر داده می شود و شکل دایره بی انتها بودن، گرما و محفوظ بودن را نسبت می دهند. در طراحی منازل خود می توان با استفاده از این سه شکل تصاویر و طراحی های متفاوتی را انجام داد و از بین آن ها یک طراحی را متناسب با ابعاد منزل خود انتخاب نمائید.

تأثیر رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ را می توان اصلی ترین و مهم ترین عنصر در طراحی دکوراسیون داخلی نام برد. به جرعت می توان گفت هر رنگ بیان کننده معنا خاصی می باشد. رنگ خصلت های روانی و روحیات افراد را نشان می دهد. به کمک رنگ ها می توانید به راحتی شرایط ذهنی مناسب با فضای خود را ایجاد کنید.

برای مثال رنگ های سرد بیشتر در اتاق خواب ها استفاده می شود که نمایش دهنده آرامش هستند و برای استراحت بسیار مفید می باشند. از رنگ های شاد و ساده بیشتر برای فضاهای پذیرایی و نشیمن استفاده می شود و از رنگ های تیره بیشتر برای آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی بهره گیری خواهد شد.

مقالات: وسایل نامناسب برای خانه های کوچک

تأثیر نور در دکوراسیون داخلی

نور ابزار و یا وسیله ای برای دیدن می باشد که برای تعریف محیط و یا فضا به کار می رود. بدون نور رنگ، بافت و هیچ وسیله قابل مشاهده نیست. نور جلوه ای خاص را به محیط می بخشد.

برای مثال در منزل و محل غذاخوری باید نور ملایم و گرمی داشته باشید. استفاده از اصول و نکات نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل در آرایش منزل شما بی شک کمک شایانی خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان - سامیت هوم

تعادل در فضا چست

تا کنون شاید وارد منزل و یا مغازه شده باشید که همه وسایل آن در مکان و محل مناسب قرار گرفته است و همه چیز به خوبی اجرا شده است. اما در عین حال به آن محل به گونه ای است که به نظر می رسد چیزی کم دارد و یا به عبارت دیگر به دل شما نمینشیند. در چنین شرایطی باید گفت که آن خانه یا مغاززه تعادل ندارد.

تعادل یعنی به کلیه نیاز ها و الزامات منزل به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود. شاید برخی از افراد تعادل و تقارن را یکی بدانند در حالی که باید بدانید که این چنین نیست و این تفکر کامل اشتباه است.

شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از شرکت فنی مهندسی سامیت هوم و بهره گیری از نیروهای متخصص این شرکت طراحی دکوراسیون خود را زیبا و شیک جلوه دهید.

مقالات: 20 راهکار برای بزرگ تر نشان دادن خانه

طراحی دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان با سامیت هوم

شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم ارائه دهنده خدماتی مانند طراحی دکوراسیون، محوطه سازی، بازسازی ساختمان و ویلا با بالاترین کیفیت و مناسب‌‎ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت یا اینستاگرام با مشاوران سامیت هوم تماس حاصل بفرمایید. سامیت هوم خدماتی نظیر بازدید و کارشناسی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد دارد. همچنین چیدمان بعد از طراحی نیز به عهده متخصصین شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم می باشد.

مقاله های پیشنهادی :