طراحی دکوراسیون داخلی محدوده پیروزی

طراحی دکوراسیون داخلی محدوده پیروزی

خیابان پیروزی یکی از خیابان های مهم شرق تهران می باشد که در محله های دوشان تپه و نیروهوایی واقع شده است. خدمات طراحی دکوراسیون داخلی محدوده پیروزی توسط شرکت فنی مهندسی سامیت هوس با بروزترین امکانات انجام می شود. به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاوره و راهنمایی بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خیابان پیروزی محله های کوچک و بزرگی را به هم متصل کرده است که بعضی از این خیابان های بسیار قدیمی هستند و خانواده های اصیل نشین در این مناطق سکونت دارند. محله چهارصد دستگاه، صد دستگاه و پرستار از دیگر محلات مهم این خیابان می باشد. در خیابان پیروزی بسیاری از مکان ها با نام نیروهوایی دیده می شوند.

شرکت سامیت هوس با تلاش و کوشش خود در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات کلیه خدمات طراحی دکوراسیون داخلی منطقه شرق تهران را در اختیار خود قرار دهد. شما می توانید برای دریافت خدمات با شماره 02188521781 تماس بگیرید.

مقالات: روش های تزئین اتاق خواب

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان مهم ترین منطقه برای خانم های خانه دارد و همچنین مهم ترین قسمت منزل به شمار می رود. زیرا خانم ها زمان زیادی از روزمرگی خود را در آشپزخانه می گذرانند و دوست دارند چیدمان و دیزاین آشپزخانه خانه خود را با توجه به سلیقه خود تزئین کنند.

اولین و مهم ترین قدم این است که شما باید سبکی کلی و غالب آشپزخانه را مشخص نمائید. شما می توانید متناسب با رنگ منزل و یا رنگ دلخواه خود کابین های آشپزخانه را سفارش دهید.

پس از طراحی و جایگذاری کابینت در آشپزخانه نوبت به بررسی ظروف و میز ناهارخوری در آشپزخانه می باشد. لازم به ذکر است که نظم و چیدمان لوازم داخل آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما باید به گونه ای آشپزخانه خود را طراحی کنید که وسایل مورد نیاز شما در کنار دستتان باشد تا بتوانید براحتی آشپزی کنید.

مقالات: وسایل نامناسب برای خانه های کوچک

طراحی دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی

در خانه های ایرانی مانند سایر خانه قسمت مهم و جذاب، آشپزخانه می باشد و خانم ها حساسیت زیادی در خرید و چیدمان وسایل آشپزخانه خود دارند. محل قرارگیری یخچال و ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، گاز و انتخاب رنگ آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

بزرگ و یا کوچک بودن آشپزخانه در طراحی دکوراسیون آن بسیار تأثر گذار است و اینکه چه امکانات و فضایی در اختیار شما می باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

در نظر داشته باشید که اگر برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود از رنگ ها و محصولات مدرن استفاده کردید، دیگر وسایل سنتی را وارد آشپزخانه نکنید. چراکه هارمونی و زیبایی واقعی خود را از دست می دهد. سعی کنید با توجه به رنگ و ظاهر آشپزخانه خود فرش و پرده خود را انتخاب نمائید.

بهترین مدل طراحی دکوراسیون پذیرایی

بعد از آشپزخانه نوبت به نشیمن و یا پذیرایی منزل میرسد. این قسمت نیز همانند آشپزخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چراکه قرار است بیشتر گپ و گفت ها و مهمانی ها و دورهمی ها در این منطقه برگذار شود و همچنین معمولا وسایل گرمایشی مانند شوفاژ، بخاری، شومینه و وسایل سرمایشی مانند اسپیلت، کولر آبی و … در این منطقه قرار میگیرند.

اگر سبک منزل شما مدرن میباشد می توانید از مبلمان راحتی برای دکوراسیون داخلی آن استفاده کنید و همچنین می توانید یک محیط کاملا مناسب برای استراحت و تماشای فیلم و سریال خود فراهم کنید.

در کنار همه این موارد استفاده از نورپردازی هایی مانند چراغ های دیواری، آباژور و … می تواند زیبایی پذیرایی منزل شما را دوچندان کند. سعی کنید قبل از خرید فرش، پرده ها و مبلمان خود، یک هارمونی رنگ را در نظر بگیرید. چراکه هارمونی رنگ از اصلی ترین مواردی است که به جذابیت منزل شما می افزاید.

مقالات: 20 راهکار برای بزرگ تر نشان دادن خانه

اهمیت چیدمان مبل در دکوراسیون داخلی

امروزه در بسیاری از خانه های کوچک و بزرگ آپارتمانی انواع و مدل های مختلفی از مبلمان با رنگ های متفاوتی را مشاهده می کنید. این موضوع نشان دهنده تمایل استفاده مردم از این وسیله می باشد. نحوه چیدمان مبل ها در منزل می تواند جلوه خانه را دو چندان کند.

ممکن است به این موضوع پی برده باشید که خیلی از افراد با پرداخت هزینه های زیاد مبلمان خاص و زیبایی خریداری می کنند. اما چون از اصول و قواعد چیدمان آن مطلع نیستند نمی توانند دکوراسیونی که مدنظرشان بوده را در منزل خود پیاده سازی کنند و در نهایت نتیجه کارشان آنقدر که باید خوب باشد از آب در نمی آید.

اگر قبل از خریداری از اصول و قواعد چیدمان منزل خود مطلع باشید به راحتی می توان با پرداخت هزینه کمتر مبلمان خود را خریداری کنید و برای چیدمان آن به مشکل بر نخورید. شما می توانید برای مشاوره و کارشناسی بیشتر با مشاورین سامیت هوم در تماس باشید.

خرید وسایل منزل با توجه به ابعاد خانه

برای خرید وسایل منزل خود ابتدا باید به ابعاد و فضای خالی خانه دقت کنید و مشاهده کنید که فضایی را در اختیار خود دارید. خرید وسایلی که خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ است ممکن است در چیدمان منزل شما را اذیت کنند. شما باید از وسایلی استفاده نمائید که متناسب با فضای منزل شما باشد تا بتوانید نتیجه مطلوب را بدست آورید.

از دیگر مواردی که باید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود در نظر بگیرید فرش و پرده هایی است که قصد خریداری آن را دارید. سعی کنید از رنگ و هارمونی رنگ هایی استفاده نمائید که با فضاهای دیگر خانه مطابقت داشته باشد.

در نظر داشته باشید تعادل و توازن در محیط باعث زیبایی بیشتر خواهد شد و اگر شما این تعادل را با انتخاب وسیله های نامناسب به هم بزنید نمی توانید دکوراسیون جذاب و زیبایی داشته باشید.

مقالات: 30 راهکار برای زیباتر شدن خانه

طراحی دکوراسیون داخلی محدوده پیروزی با سامیت هوم

شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم ارائه دهنده خدماتی مانند طراحی دکوراسیون، محوطه سازی، بازسازی ساختمان و ویلا با بالاترین کیفیت و مناسب‌‎ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت یا اینستاگرام با مشاوران سامیت هوم تماس حاصل بفرمایید. سامیت هوم خدماتی نظیر بازدید و کارشناسی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد دارد. همچنین چیدمان بعد از طراحی نیز به عهده متخصصین شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم می باشد.

مقاله های پیشنهادی :