طراحی دکوراسیون داخلی فرانسوی

طراحی دکوراسیون داخلی فرانسوی

طراحی دکوراسیون داخلی فرانسوی یک طراحی کاملا ظریف، عاشقانه و منحصر به فرد است که برای کسانی مناسب می باشد که به مکان های لوکس و تجملاتی علاقه زیادی دارند. در طراحی فضای دکوراسیون فرانسوی شما شاهد یک فضای پر زرق و برق و پیچیده می باشید.

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا از مزایا و ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی مطلع شوید. شرکت فنی مهندسی سامیت هوم تمامی خدمات طراحی دکوراسیون نظیر طراحی دکوراسیون فرانسوی، طراحی دکوراسیون مینیمال و … را برای شما با بروزترین امکانات انجام می دهد.

شما می توانید برای دریافت خدمات طراحی دکوراسیون داخلی با مشاورین و مهندسین شرکت سامیت هوم با شماره 02188521781 تماس بگیرید و از مشاوره و بازدید رایگان این شرکت بهره مند شوید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

طراحی دکوراسیون لوکس به سبک فرانسوی

اگر شما از جمله افرادی هستید که لوکس بودن و زندگی اشرافی برایتان اهمیت دارد می توانیم بگوییم بهترین سبک برای شما سبک فرانسوی می باشد. این سبک علاوه بر جهان یکی از سبک های پرطرفدار در ایران می باشد و در گذشته مورد توجه بسیاری از پادشاهان قرار گرفته است.

از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی سبک فرانسوی می توان به استفاده از پارچه های ابریشم و مخمل با گل های برجسته اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های آن گچبری و حاشیه های زینتی می باشد که در گذشته ستون ها و دیوار کاخ ها به این سبک طراحی شده اند.

استفاده از تجهیزات و اکسسوری چینی و کریستال اغلب به عنوان لوازم جانبی در این طراحی مورد استفاده قرار میگیرد که می توانید برای زیبایی و نمایش جلوه بهتر از آنها استفاده نمائید.

چوب یکی از بخش های جداناپذیر سبک فرانسوی می باشد که میزها، مبلمان، جلومبلی، میز آرایش و حتی تخت خواب ها را نیز می توانید از چوب های حکاکی شده برای ساخت آن استفاده کنید.

پیشنهاد میشود از این سبک برای مکان هایی استفاده کنید که فضا دارای سقف های بلند و پنجره های قدی باشد. چراکه سبک فرانسوی در این مکان ها جلوه کاملا متفاوتی را نشان می دهد.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده زعفرانیه

استفاده از مبلمان در طراحی دکوراسیون داخلی فرانسوی

همان طور که در قسمت بالا اشاره کرد در طراحی دکوراسیون داخلی فرانسوی استفاده از مبلمان چوبی با پایه های فلزی به شما کمک شایانی در طراحی دکوراسیون فرانسوی می کند. همچنین استفاده از پشتی یکی از تجهیزات منحصر به فرد در سبک فرانسوی می باشد.

در نظر داشته باشید که همه مبلمان شما نیاز به هارمونی ثابتی ندارد و شما می توانید از هر رنگ و طرحی برای دکوراسیون داخلی فرانسوی منزل خود بهره مند شوید. استفاده از آویز و دکوریجات تزئینی و قدیمی در این سبک می توان نمای بسیار خاصی را به دکور شما القا کند.

طراحی دکوراسیون داخلی فرانسوی - سامیت هوم

بهترین رنگ در طراحی دکوراسیون فرانسوی

در سبک فرانسوی رنگ های پاستیلی بیشترین کاربرد را نسبت به دیگر رنگ ها دارد و در مکان هایی که زیاد در معرض چشم نیست از رنگ سفید عاجی استفاده می شود.

رنگ های پاستیلی به رنگ هایی گفته می شود که به رنگ های خنثی بسیار نزدیک اند و بسیار ظریف و جذاب و همچنین شیرین هستند. در این سبک بیشتر از رنگ یاسی، سبز زمردی، خاکستری، آبی، آبی روشن و نقره ای استفاده می شود.

هر یک از این رنگ ها در مکان و فضای مناسبی استفاده می شود. فقط توجه داشته باشید که سبک فرانسوی یک سبک کاملا خاص می باشد و اکثرا افراد در این سبک به ظرافت توجه ویژه ای میکنند و از سبک های مبتذل به شدت اجتناب میکنند.

پیشنهاد ما: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده تهران پارس

طراحی دکور اتاق نشیمن به سبک فرانسوی

از مهم ترین و اصلی ترین فضاهایی که باید در دکوراسیون داخلی فرانسوی به آن توجه کرد فضای نشیمن می باشد که باید کاملا لوکس باشد و اجرای دکوراسیون ظریف و لوکس از ویژگی طراحی آن میباشد.

از وسایل اصلی در این فضا می توان به صندلی، مبلمان کوچک، استفاده از میزهای بیضی و گرد اشاره کرد.استفاده از شمعدان و تابلو برای دکور دیوار در این طراحی مناسب می باشد.

طراحی اتاق خواب به سبک فرانسوی

اتاق خواب به سبک فرانسوی یک فضای کاملا اصیل، شیک و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد. معمولا در اتاق خواب های سبک فرانسوی از یک تخت خواب با پوشش بالایی پارچه ای و استفاده از پارچه های شفاف با تزئین گل طلایی استفاده می شود.

استفاده از آپاژور جهت روشنایی در کنار اتاق خواب می تواند یکی از ویژگی های زیبا و منحصر به فرد سبک فرانسوی باشد. همچنین استفاده از یک میز و صندلی به عنوان میز آرایش در کنار اتاق خواب به شما پیشنهاد می شود.

برای روشنایی از اکسسوری های دیواری استفاده نمائید. در نظر داشته باشید که استفاده از لوازم روشنایی مدرن از اهمیت ویژه ای در این سبک برخوردار هستند.

پیشنهاد ما: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده میدان آرژانتین

دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک فرانسوی

طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک فرانسوی برای هر منزلی امکان پذیر می باشد. از نکات مهم در این طراحی می توان به خطوط صاف با عناصر طلاکاری شده اشاره کرد. بخش اصلی و مهم این سبک در آشپزخانه قطعات مصنوعی آن میباشد که با شیشه های تمام پارچه و درب های حک شده ترکیب شده اند.

فضای ناهارخوری در آشپزخانه را می توان با یک میز گرد سنتی با پایه های حکاکی شده و همچنین استفاده از صندلی های مدرن، تزئین کرد. برای تزئین رومیزی می توانید از پارچه های مخمل، کتان و یا ابریشم گل برجسته استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی سبک فرانسوی با سامیت هوم

شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم ارائه دهنده خدماتی مانند طراحی دکوراسیون، محوطه سازی، بازسازی ساختمان و ویلا با بالاترین کیفیت و مناسب‌‎ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت یا اینستاگرام با مشاوران سامیت هوم تماس حاصل بفرمایید. سامیت هوم خدماتی نظیر بازدید و کارشناسی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد دارد. همچنین چیدمان بعد از طراحی نیز به عهده متخصصین شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم می باشد.

مقاله های پیشنهادی :