طراحی دکوراسیون داخلی سبک مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی سبک مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی سبک مدرن دکوراسیونی با جلوه ای ساده می باشد که از محبوب و پرطرفدارترین سبک های طراحی دکوراسیون داخلی میباشد که بیشتر برای خانه های کوچک استفاده میشود.

این سبک در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 آغاز شد و از نیمه قرن 20 تا به امروز یکی از پرطرفدارترین سبک های داخلی به شمار میرود.

سادگی و منظم بودن از ویژگی های بارز طراحی دکوراسیون داخلی مدرن میباشد که با استفاده از مبلمان، کاغذ دیواری ساده و استفاده از خطوط صاف اجرا می شود. استفاده از رنگ های ملایم و خنثی از مهم ترین رنگ های طراحی دکوراسیون مدرن می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد دکوراسیون مدرن استفاده از وسایل ضروری و کاربری می باشد و باید نوع چیدمان و قرارگیری هرکدام از تجهیزات شما هدفمند باشد و در صورت عدم نیاز آن را کنار بگذارید.

در ادامه با شرکت فنی مهندسی سامیت هوم همراه شوید تا از مزایا و ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن بیشتر آشنا شوید. همچنین برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با مشاورین و کارشناسان شرکت سامیت هوم با شماره 02188521781 تماس بگیرید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده زعفرانیه

داشتن فضای باز درخانه های سبک مدرن

طراحی و اجرای طراحی دکوراسیون مدرن در محیط باز بسیار مهم و مناسب می باشد. اگر پلان و محیط خانه شما به این شکل نیست و شرایط بازسازی و تغییر آن را ندارید بهتر است طراحی دکوراسیون داخلی خود را به گونه انجام دهید که فضا با محیطی دلباز نمایش داده شود.

استفاده از فلزات براق مانند کروم و استیل از عناصر مهم و کاربردی در طراحی مدرن می باشد. از فلزات می توان در مبلمان، ستون و اسکلت میزها و صندلی ها، شیرآلات، لوستر و … استفاده کرد.

استفاده از دکوری جات با طرح و رنگ های خاص در کنار رنگ های خنثی جذابیت دکوراسیون شما را دوچندان می کند. می توان از بالشتک های مبلی با طرح و رنگ های خاص استفاده کرد و یا از تابلوهای دیواری با سبک و تمایل خود استفاده کنید.

پیشنهاد ما: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده تهران پارس

تهیه مبلمان و وسایل در دکوراسیون داخلی مدرن

مبلمان و لوازم خانه را باید با توجه به کارایی و هدف خود نتخاب کنید و فقط از وسایلی استفاده کنید که به آنها نیاز دارید. به طرح ها و رنگ لوازم خود در سبک مدرن باید توجه ویژه ای داشته باشید. نباید از دکوریجات تجملی و تزئینی استفاده کنید.

در واقع می توان گفت در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن نباید از لوازم و رنگ های شلوغ استفاده کنید و برای حفظ خلوتی و سادگی به اندازه نیاز و مطلوب از وسایل خود استفاده نمائید.

پیشنهاد ما: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده میدان آرژانتین

نظم و خلوتی فضای دکوراسیون داخلی

معمولا استفاده از رنگ های شلوغ و پر زرق و برق باعث ایجاد استرس در محیط خانه می شود. بهتر است برای استفاده از هر وسیله و اثاثیه منزل فضای مشخصی را در نظر بگیرید تا محیط خانه خلوت و دور از هرگونه شلوغی باشد.

استفاده از کتابخانه های توکار و قفسه های چوبی هم یکی از ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن می باشد. این موضوع باعث می شود تا وسایل کوچک خود را درون این قفسه ها قرار دهید و گوشه و کنار خانه خود را منظم و مرتب نمایش دهید.

نگهداری سادگی از فضا در سبک مدرن

در سبک طراحی دکوراسیون مدرن باید از طرح های ساده مانند خطوط صاف و دور از جزئیات اضافی استفاده کنید. استفاده از گچ کاری و تزئینات دیوار با گچ دوری کنید و سعی کنید با استفاده از رنگ ها و کاغذ دیواری های ساده با رنگ خنثی سادگی فضای منزل خود را حفظ کنید.

مقالات: انواع سبک های دکوراسیون داخلی

نورپردازی در دکوراسیون مدرن

در نورپردازی طراحی دکوراسیون داخلی مدرن استفاده از نورهای غیرمستقیم و مخفی پیشنهاد می شود. سعی کنید از نورپردازی هایی استفاده کنید که نور مستقیم نداشته باشد و از چراغ هایی با نور سفید و ملایم استفاده نمائید.

در دکوراسیون سبک مدرن کمتر از لوستر و دیگر آویزها استفاده می شود و بیشتر فضای خانه را با المان های مدرن نوری روشن می کنند که ظاهری مخفی داشته باشند.

طراحی فضای نشیمن به سبک مدرن

یکی از مهم ترین قسمت های خانه فضای نشیمن منزل میباشد که باید سبک آن با روحیه و شرایط شما سازگاری داشته باشید. برای طراحی دکوراسیون داخلی سبک مدرن می توان از مبل و کاناپه های مدرن با یک میز کوچک استفاده کرد.

برای فضای منزل خود از مبلمان راحتی استفاده کنید و برای دکوراسیون دیوار آن از رنگ های ملایم و خنثی استفاده کنید.

پیشنهاد ما: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده پیروزی

طراحی آشپزخانه به سبک مدرن

از رنگ های درخشنده و دکوری برای چیدمان دکوراسیون داخلی مدرن در آشپزخانه های استفاده کنید. از کابینت های صاف و ساده با رنگ ملایم و بدون دستگیره استفاده نمائید.

برای کف آشپزخانه بهتر است بجای استفاده از پارکت از سرامیک های براق با رنگ روشن استفاده کنید. کاشی های بین کابینت را نیز از رنگ های خنثی استفاده کنید تا قواعد سادگی دکوراسیون آشپزخانه مدرن را رعایت کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک مدرن

برای خرید تخت خواب از تخت های ساده با پایه های کوتاه استفاده کنید. در کنار تخت خود می توانید آپاژورهای کوچک برای تولید نور کم می توانید استفاده نمائید. برای تزئین دیوار اتاق خواب می توانید از تابلو و مسمه های مدرن استفاده کنید.

برای روشن تر و بزرگ تر دیده شدن اتاق از آینه های دیواری کمک بگیرید و از یک فرش با طرح مدرن استفاده نمائید. اگر اتاق خواب شما زنانه می باشد می توانید از یک میز آرایشی ساده و مدرن در کنار اتاق خواب بهره مند شوید.

پیشنهاد ما: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان

تزئینات مدرن در سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ های روشن مانند سفید، آبی، سبز برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی به شما پیشنهاد می شود. طیف رنگی سرویس بهداشتی به سیاه و سفید محدود نمی شود و می توانید از طیف رنگ های مختلفی برای سرویس بهداشتی خود استفاده نمائید.

طراحی دکوراسیون داخلی سبک مدرن با سامیت هوم

شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم ارائه دهنده خدماتی مانند طراحی دکوراسیون، محوطه سازی، بازسازی ساختمان و ویلا با بالاترین کیفیت و مناسب‌‎ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت یا اینستاگرام با مشاوران سامیت هوم تماس حاصل بفرمایید. سامیت هوم خدماتی نظیر بازدید و کارشناسی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد دارد. همچنین چیدمان بعد از طراحی نیز به عهده متخصصین شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم می باشد.

مقاله های پیشنهادی :