اهمیت زیباسازی سقف منزل

اهمیت زیباسازی سقف منزل

سقف منزل و محل کسب و کار شما از جمله مکان هایی است که در طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسیار زیادی را ایفا می کند. با ما همراه باشید تا از اهمیت زیباسازی سقف منزل بیشتر آشنا شوید. بخش های مختلف منزل مانند اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه با توجه به نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی احتیاج به سقف منحصر به فردی دارد.

در واقع می توان گفت سقف قسمت اصلی ساختمان و واحدهای مسکونی را تشکیل می دهد و از زیباسازی و طراحی آن نباید دریغ کرد. با شرکت فنی مهندسی سامیت هوم همراه باشید. همچنین می توانید برای درخواست مشاوره و بازدید رایگان توسط کارشناسان ما با شماره 02188521781 در تماس باشید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان

طراحی و اهمیت زیباسازی سقف منزل

بسیاری از خانه ها و اتاق خواب ها دارای سقف کاملا ساده و بدون هیچ گونه حاشیه و اشکالی می باشد و گاهی اوقات نیز نهایت تزئین آن ها شامل گچ بری می شود. برخی از خانه ها برای زیبا سازی سقف منزل از انواع کناف ها، پی وی سی و … استفاده می کنند که در طرح ها و ابعاد مختلفی در بازار عرضه می شود.

سبک های مدرن از طرح هایی با خطوط صاف و گوشه دار مانند مستطیل استفاده می کنند در حالی که مدل های کلاسیک آن ها همراه با اشکال منحنی دار مانند دایره و تزئینات بیشتری هستند.

طراحی سقف منزل و محل کسب و کار شما مانند سایر طراحی های دیوار و کف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در کل می توان گفت طراحی یکی از موارد بسیار مهم و اصلی برای شیک و جذاب کردن محل سکونت شما می باشد.

اهمیت طراحی سقف خانه

سقف نیز مانند هر بخش دیگر جزو بخش های جدا ناپذیر دکوراسیون محسوب می شود. مدل و ابعاد سقف شما هرچه باشد باید با دیوار، محیط و هارمونی رنگ شما هماهنگی داشته باشد. برای طراحی سقف در نظر داشته باشید که بالا سقف معمولا تعداد لوله کشی و اتصالات سیم قرار گرفته است.

یکی از تأثیرات بسیار زیبا در طراحی سقف ایجاد حال و هوای جدید و انتقال حس جدید به اعضای خانواده می باشد. معمولا خانه های کوچک با سقف های کم ارتفاع احساس خفگی را برای شما ایجاد می کند. اما با طراحی سقف کاذب و زیبا می توانید همان منزل را به خانه ای زیبا و دلنشین تبدیل کنید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده آرژانتین

اهمیت زیباسازی سقف منزل

مدل های طراحی سقف منزل

ایده ها و پیشنهادهای بسیار زیادی برای طراحی سقف منزل و محل کسب و کار وجود دارد. شما می توانید با انتخاب یک طرح در اتاق خواب حس و حال فضای داخلی آن را کاملا عوض کنید.

قبل از انتخاب سقف کاذب با مدل دلخواه خود ابتدا سبک طراحی خانه، بودجه و نتیجه ای که در ذهن خود دارید را بررسی کنید و پس از آن طرح خود را نهایی کنید تا نتیجه کار شما مطلوب در بیاید.

در نظر داشته باشید که از سقف های کاذب سنگین استفاده نکنید. چراکه امروزه اکثر خانه ها سقف کاذب دارند و با قرار دادن سقف کاذب سنگین ممکن است طرح آن بهم بخورد و نتیجه مطلوب نداشته باشد.

طراحی سقف کاذب پذیرایی، ناهارخوری و نشیمن شما باید منحصر به فرد و شیک باشد تا جذابیت را به منزل شما ببخشد. طراحی سقف چه برای اتاق و چه برای سالن پذیرایی و ناهارخوری به ابعاد آن بستگی دارد و شما باید با توجه به ابعاد سقف منزل خود الگو و طرح های مناسبی را انتخاب نمائید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده پیروزی

مزایا استفاده از سقف کاذب

از مزایای طراحی و بهره برداری از سقف های کاذب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ظرافت و دردسر کمتر در طراحی و اجرای آن
  2. امکان جابجایی و برداشتن
  3. نصب سریع و بدون مشکل
  4. امکان نمایش بلندتر سقف منزل
  5. امکان نورپردازی های جدید در سقف
  6. تنوع در انتخاب
  7. سبک بودن
  8. جلوگیری از انتقال حرارت
  9. قرارگیری مناسب برای عبور برق و تأسیسات ساختمانی
  10. هزینه کم

سقف کاذب چیست

ممکن است بسیاری از مردم اطلاعی از سقف های کاذب نداشته باشند و برایشان جالب باشد که درباره آنها اطلاعاتی کسب کنند. این نوع سقف در کشور ما بسیار کاربرد دارد. در تولید این نوع سقف ها از پنل گچی و غیرگچی استفاده میشود. همچنین در این سبک از فریم آلومینیومی برای استحکام و دوام آن استفاده می کنند.

سقف های کاذب شکل پذیری خوبی دارند و به راحتی می توانند هر رنگ و شکلی را به خود بگیرند. استفاده از سقف های کاذب نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان رایج است و جزو پرطرفدارترین سقف های دکوراتیو به شمار می رود.

این طرح ها علاوه بر سقف کاذب با نام های سقف ثانویه و یا کاذب شناخته می شوند. طرح کاذب به اسکلت اصلی ساختمان متصل است و بار آن به سازه اصلی وارد می شود و پایین تر از سقف اصلی قرار خواهد گرفت.

شرکت فنی مهندسی سامیت هوم در تلاش است تا با ارائه کامل ترین و شیک ترین طراحی ها رضایت تمامی مردم را نسبت به خود جلب کند. شما می توانید جهت مشاوره و کارشناسی رایگان تیم فنی مهندسی سامیت با ما با شماره 02188521781 در تماس باشید.

مقالات: روش های تزئین اتاق خواب

طراحی انواع سقف کاذب با سامیت هوم

شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم ارائه دهنده خدماتی مانند طراحی دکوراسیون، محوطه سازی، بازسازی ساختمان و ویلا با بالاترین کیفیت و مناسب‌‎ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت یا اینستاگرام با مشاوران سامیت هوم تماس حاصل بفرمایید. سامیت هوم خدماتی نظیر بازدید و کارشناسی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد دارد. همچنین چیدمان بعد از طراحی نیز به عهده متخصصین شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم می باشد.

مقاله های پیشنهادی :