طراحی دکوراسیون داخلی صنعتی

طراحی دکوراسیون داخلی صنعتی

طراحی دکوراسیون داخلی دنیای بسیار گسترده ای دارد و مهندسین و معماران بسیار زیادی در این رابطه ایده ها و نظرات زیادی را داده اند. طراحی دکوراسیون داخلی صنعتی یکی از خاص و منحصر به فردترین طراحی ها می باشد که توسط شرکت فنی مهندسی سامیت هوم با بروزترین خدمات ارائه می شود.

پیاده سازی و اجرای این سبک نسبت به دیگر طراحی ها مانند طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی کمی دشوارتر است. برای اطلاع از سبک صنعتی و اسفاده آن در فضای مناسب تا انتهای این مقاله با شرکت سامیت هوم همراه باشید.

همچنین می توانید برای ارتباط با دفتر ما با شماره 02188521781 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و بازدید رایگان این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

طراحی سبک صنعتی برای اولین بار در سال 1947 میلادی توسط معماران و طراحان آمریکایی ابدا شد و پس از گذشت سالها به سبکی پرکابرد و پرطرفدار تبدیل شد.

از این سبک معمولا برای طراحی و بازسازی کارخانه، انبارها و کارگاه های قدیمی استفاده می شود. به کمک این سبک می توانید کارخانه، انبار و محیط های قدیمی را با محل زندگی جدید و مدرن تری تبدیل کنید. تولید مبلمان و تجهیزات مناسب برای طراحی دکوراسیون صنعتی محل کار را به محل زندگی تبدیل خواهد کرد..

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

طراحی سالن نشیمن به سبک صنعتی

اتاق نشیمن و یا پذیرایی یکی از مکان هایی می باشد که شما و دیگر اعضای خانواده بیشتر زمان خود را در آن مکان سپری می کنید. به همین دلیل برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آن باید توجه و دقت بالایی را خرج کنید.

اگر قصد دارید دکوراسیونی مانند دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی داشته باشید حتما باید از آجرهای قرمز رنگ در طراحی خود استفاده کنید. برای راحتی و هزینه کمتر می توانید از کاغذهای دیواری سه بعدی با طرح آجر استفاده نمائید.

طرح آجری از سال 1947 با تبدیل یک کارخانه به یک خانه مسکونی پدیدار شد و یکی از ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی صنعتی شد. به همین خاطر استفاده از این سبک در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی یک امر ضروری می باشد.

همچنین استفاده از لوله های فلزی آب جهت آویزان کردن لامپ و دیگر لوازم روشنایی و همچنین استفاده از اکسسوری های چوبی از ویژگی های این سبک می باشد.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده زعفرانیه

استفاده از سطوح فلزی و چوبی در دکوراسیون صنعتی

همان طور که در بالا اشاره شد یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی استفاده از سطوح فلزی و چوبی می باشد. در این سبک می توانید پنکه سقفی، راه پله و پنجره خود را از نوع فلزی تهیه کنید.

در نظر داشته باشید که چوب و فلز نقش بسیار مهمی در این سبک دارند و می توانید برای مبلمان و میز ناهارخوری خود از این سبک استفاده نمائید. هود، کابینت و ستون های تزئینی از دیگر مواردی است که می توانید در اجرای طراحی دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی استفاده نمائید.

استفاده از شلف و قفسه های باز

یکی دیگر از اکسسوری های پرکاربرد در سبک صنعتی استفاده از اکسسوری های دیواری است. اکسسوری های دیواری معمولا به سلیقه صاحب خانه انتخاب می شود اما معمولا این نوع از تجهیزات را با استفاد هاز قطعات ماشین آلات می سازند که این نوع از اکسسوری ها کاملا خاص و زیبا می باشد.

استفاده از شلف و قفسه دیواری یکی از لوازم بسیار زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی می باشد که می توان از قفسه هایی که در انبار وجود داشته است به عنوان کتابخانه استفاده کرد.

پیشنهاد ما: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده تهران پارس

طراحی اتاق خواب به سبک صنعتی

مانند فضای پذیرایی اتاق نشیمن نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. در این مکان استفاده از آجرهای قرمز بسیار کاربردی میباشد. می توانید کاغذهای دیوار را با طرح آجری خریداری کنید و از کف پوش با طرح چوب و تیرک های قدیمی چوبی بهره مند شوید.

اگر اتاق خواب شما دارای پنجره بزرگ است، می توانید پنجره خود را مانند پنجره کارخانجات قدیمی طراحی کنید. برای این منظور می توانید چهارچوب پنجره خود را از فلزات و یا چوب های باریک استفاده نمائید.

استفاده از این سبک در اتاق خواب نسبت به دیگر سبک ها کمی دشوارتر است. اتاق خواب مکانی کاملا خصوصی به شمار می رود و هر کس می تواند با توجه به سلیقه خود، اتاق خواب را طراحی کند.

طراحی سرویس بهداشتی به سبک صنعتی

با استفاده از لوله رادیاتور به جای تأسیساتآب و با استفاده از فلکه های قدیمی به جای شیر آب می توانید سرویس بهداشتی خود را به سبک صنعتی طراحی کنید. به کاربردن لوله های آب در میان کاشی های مدرن دیوارها ضاهری زیبا و خاص را به سرویس بهداشتی می بخشد.

فلکه ها قرمز رنگ به جای شیر آب به فضای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی به سبک صنعتی کمک شایانی خواهد کرد و می توانید از این فلکه ها که از گذشته در بازار موجود بوده است در طراحی این دکوراسیون استفاده کنید.

پیشنهاد ما: طراحی دکوراسیون داخلی محدوده میدان آرژانتین

لوازم روشنایی در طراحی دکوراسیون صنعتی

یکی از چالش های موجود در سبک دکوراسیون داخلی صنعتی، انتخاب منابع روشنایی است. بیشتر مردم برای روشنایی محیط از آپاژورهای پایه بلند با جنس فلزی استفاده می کنند.

همچنین از آویزهای سقفی و استفاده از روشنایی کم در فضای خانه یکی از پرکاربرترین و پرمخاطب ترین تجهیزات مورد نظر در دکوراسیون داخلی صنعتی می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

طراحی دکوراسیون داخلی سبک صنعتی با سامیت هوم

شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم ارائه دهنده خدماتی مانند طراحی دکوراسیون، محوطه سازی، بازسازی ساختمان و ویلا با بالاترین کیفیت و مناسب‌‎ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت یا اینستاگرام با مشاوران سامیت هوم تماس حاصل بفرمایید. سامیت هوم خدماتی نظیر بازدید و کارشناسی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد دارد. همچنین چیدمان بعد از طراحی نیز به عهده متخصصین شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم می باشد.

مقاله های پیشنهادی :