طراحی دکوراسیون داخلی محدوده صادقیه

طراحی دکوراسیون داخلی محدوده صادقیه

صادقیه یا آریاشهر یک محله در غرب استان تهران است که اکنون محله هایی مانند طرشت شمالی، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس را در خود جای داده است. خدمات طراحی دکوراسیون داخلی محدوده صادقیه توسط شرکت فنی مهندسی سامیت هوم با بروزترین خدمات انجام میشود.

برای ارتباط با این شرکت می توانید با دفتر سامیت هوم با شماره 02188521781 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و بازدید رایگان این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی سبک شرق دور

طراحی سالن نشیمن ( پذیرایی ) در صادقیه

سالن نشیمن جزو بخش های مهم خانه می باشد که حجم و متراژ زیادی از خانه را در حیطه خود قرار داده است. معمولا مهمانی، دورهمی های دوستانه و جمع شدن خانواده در کنارهم در این قسمت از خانه صورت میگیرد. همچنین بخش اصلی از سیستم های گرمایشی و سرمایشی در این ناحیه از منزل شما قرار گرفته است.

با توجه به سبک طراحی دکوراسیون داخلی شما باید مبلمان و دیزاین پذیرایی خود را انجام دهید. اگر طراحی سالن نشیمن سبک مینیمال می باشد بهتر است از مبلمان با رنگ های سرد و پایه استفاده نمائید. اگر طراحی دکوراسیون شما به سبک صنعتی می باشد باید از رنگ های پر زرق و برق مانند قرمز برای دکوراسیون خود استفاده نمائید.

در کنار همه این موارد استفاده از نورپردازی هایی مانند چراغ های دیواری، آباژور و … می تواند زیبایی پذیرایی منزل شما را دوچندان کند. سعی کنید قبل از خرید فرش، پرده ها و مبلمان خود، یک هارمونی رنگ را در نظر بگیرید. چراکه هارمونی رنگ از اصلی ترین مواردی است که به جذابیت منزل شما می افزاید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه در صادقیه

علاوه بر سالن های پذیرایی، آشپزخانه نیز جزو یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های خانه برای طراحی دکوراسیون می باشد. نوع انتخاب رنگ و چیدمان لوازم آشپزخانه مانند ماشین لباسشویی و ظرف شویی، گاز و … از اهمیت بسیار بالا برخوردار هستند.

کوچک و بزرگ بودن آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن دکوراسیون خود را طراحی و انتخاب نمائید. در نظر داشته باشید در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه اگر از سبک های مدرن و بروز استفاده میکنید دیگر جایی برای قرارگیری تجهیزات و اکسسوری های سنتی نگذارید.

استفاده و ترکیب چند نوع طراحی در یک بخش زیبایی دکوراسیون شما را از بین خواهد برد. سعی کنید با توجه به رنگ و ظاهر و دکوراسیون داخلی خود فرش و پرده آشپزخانه خود را انتخاب نمائید.

همچنین شما باید سبکی کلی و غالب آشپزخانه را مشخص نمائید. شما می توانید متناسب با رنگ منزل و یا رنگ دلخواه خود کابینت های آشپزخانه را سفارش دهید. پس از طراحی و جایگذاری کابینت در آشپزخانه نوبت به بررسی ظروف و میز ناهارخوری در آشپزخانه می باشد.

پیشنهاد میکنیم برای بازسازی منزل خود مقاله  بازسازی خانه به همراه ایده های عالی و کاربردی و کم هزینه را از دست ندهید.

خرید تجهیزات مورد نیاز خانه

با توجه به ابعاد و فضای خالی خانه می توانید تجهیزات، اکسسوری و لوازم ضروری خود را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که از وسایلی استفاده نمائید که دارای ابعاد بسیار بزرگ و یا خیلی کوچک برخوردار نباشند، چراکه این نوع وسایل در زمان چیدمان شما را با مشکل مواجه می کنند.

فرش و پرده از تجهیزات کاملا ضروری و مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما می باشد که با توجه به نوع و سبک طراحی خود می توانید فرش و پرده های خانه خود را خریداری نمائید.

در نظر داشته باشید تعادل و توازن در محیط باعث زیبایی بیشتر خواهد شد و اگر شما این تعادل را با انتخاب وسیله های نامناسب به هم بزنید نمی توانید دکوراسیون جذاب و زیبایی داشته باشید.

مقالات بیشتر: طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

وجود شکل های مختلف در طراحی دکوراسیون صادقیه

نقاط خط را تشکیل می دهند و هر خط شاخص شامل اشکال مختلفی می باشد. در طراحی دکوراسیون سه شکل اصلی دایره، مربع و مثلث متساوی الاضلاع وجود دارد. هر یک این اشکال دارای ویژگی های بخصوصی می باشند و به هر یک از آنها خصوصیاتی داده می شود.

برای مثال در طراحی به مربع خصوصیات صداقت، صراحت و مفهوم تفکر داده می شود و شکل دایره بی انتها بودن، گرما و محفوظ بودن را نسبت می دهند. در طراحی منازل خود می توان با استفاده از این سه شکل تصاویر و طراحی های متفاوتی را انجام داد و از بین آن ها یک طراحی را متناسب با ابعاد منزل خود انتخاب نمائید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی سبک صنعتی

تأثیر نور در طراحی دکوراسیون داخلی محدوده صادقیه

نور ابزار و یا وسیله ای برای دیدن می باشد که برای تعریف محیط و یا فضا به کار می رود. بدون نور رنگ، بافت و هیچ وسیله قابل مشاهده نیست. نور جلوه ای خاص را به محیط می بخشد.

استفاده از نورپردازی در قسمت میز ناهارخوری از ملزومات طراحی می باشد که نور این فضا باید گرم و ملایم باشد. استفاده از اصول و بهره گیری از نکات نورپردازی می تواند کمک بسیار خوبی به شما در طراحی دکوراسیون داخلی کند.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی

طراحی دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان با سامیت هوم

شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم ارائه دهنده خدماتی مانند طراحی دکوراسیون، محوطه سازی، بازسازی ساختمان و ویلا با بالاترین کیفیت و مناسب‌‎ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت یا اینستاگرام با مشاوران سامیت هوم تماس حاصل بفرمایید. سامیت هوم خدماتی نظیر بازدید و کارشناسی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد دارد. همچنین چیدمان بعد از طراحی نیز به عهده متخصصین شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم می باشد.

مقاله های پیشنهادی :