بازسازی کف خانه چقدر هزینه دارد

بازسازی کف خانه چقدر هزینه دارد

کف خانه یکی از مهم ترین بخش های خانه که در طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. طراحی و بازسازی کف خانه برای اشخاصی که قصد دارند وارد خانه جدید شوند یکی از راه های بسیار مطلوب به شمار می رود.

شرکت فنی مهندسی سامیت هوم با بروزترین خدمات و مشاوره تمامی خدمات طراحی دکوراسیون داخلی در تمامی نقاط تهران را انجام می دهد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان از محل سکونت خود با مهندسین شرکت سامیت هوم با شماره 02188521781 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی سبک شرق دور

هزینه بازسازی کف خانه

برای بازسازی و طراحی کف منزل خود انواع مطالح با درجه مرغوبیت مختلفی وجود دارد که می تواند به توجه به شرایط و ابعاد خانه خود یکی از این مصالح را برای بازسازی انتخاب نمائید.

از عواملی که بر قیمت مصالح بازسازی کف خانه تأثیرگذار است می توان به تنوع رنگ، نصب آسان، ایمنی و راحتی در حرکت و … اشاره کرد. از بازسازی کف خانه با مصالح می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازسازی کف با سرامیک
  • طراحی و بازسازی با سنک
  • استفاده از پارکت برای بازسازی کف خانه
  • استفاده از لمینت

مقالات: طراحی دکوراسیون داخلی سبک مینیمال

بازسازی کف خانه با سرامیک

یکی از رایج ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای بازسازی کف خانه خود استفاده از سرامیک می باشد. سرامیک ها دارای طرح ها و مدل های بسیار متفاوتی است که دست شما در انتخاب انواع مدل های آن باز می باشد.

در نظر داشته باشید نوع سرامیک مورد نظر خود را طوری انتخاب نمائید که با طراحی دکوراسیون داخلی شما مطابقت داشته باشد. سرامیک ها از نظر نظافت نسبت به سایر کفپوش ها راحت تر هستند.

از معایب سرامیک می توان به سرد بودن آن در فصول سرما اشاره کرد که باعث ایجاد پادرد و کمردرد می شود. همچنین در صورت برخورد محکم با سرامیک احتمال آسیب دیدن زیاد می باشد.

برای بازسازی کف خانه با سرمیک می توانید با مهندسین شرکت سامیت هوم در تماس باشید و پس از مشاوره و بازدید نسبت به انجام بازسازی اقدامات لازم را انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی دکوراسیون پشت تلویزیون را مشاهده نمائید.

بازسازی کف خانه با سنگ

سنگ های طبیعی یکی از انواع کف پوش ها می باشد که معمولا برای بازسازی و طراحی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد. این کفپوش ها نسبت به سایر کف پوش ها مقاوم تر است و مقاوت بالایی در برابر خط و خش دارد.

از انواع کف پوش با جنس سنگ می توان به کفپوش سنگ با جنس مرمر، گرانی، تراورتن و … اشاره کرد که به عنوان کفپوش های خارج و داخل خانه مورد استفاده قرار میگیرد.

این مصالح به دلیل استفاده از مواد طبیعی به عنوان کفپوش های گران قیمت به شمار می رود. برای نصب کف پوش با جنس سنگ باید از مهندسین و مختصصین این کار کمک بگیرید. در نظر داشته باشید به دلیل هزینه بالای خرید و نصب، این کفپوش ها برای خانه های اجاره ای مناسب نیستند.

اگر محل زندگی و یا کسب و کار شما محدوده بهارستان است مقاله طراحی دکوراسیون داخلی محدوده بهارستان را از دست ندهید.

بازسازی کف خانه با کفپوش لمینت

این کف پوش ها مانند پارکت ها هستند و از ترکیب چندین ماده متفاوت و الیاف چوب فشرده شده تشکیل می شوند. برای اجرای کف پوش لمینت نیازی به ملات و چسب ندارید، چراکه این کفپوش ها مکمل هم هستند و در یکدیگر قفل می شوند.

همچنین این کفپوش ها نوعی عایق صدا هستند. استفاده و بهره گیری از این کفپوش ها در هوای گرم به مدت طولانی باعث انبساط خواهد شد و باعث آسیب دیدن می شوند. از مزایا این کفپوش ها می توان به عمر مفید آن و قیمت مناسب نسبت به پارکت چوبی اشاره کرد.

برای پرداخت هزینه کم کفپوش های لمینت می توانید جنس ایرانی آن را خریداری کنید و توجه داشته باشید که ایرانی بودن این نوع از کفپوش ها دلیلی بر کیفیت پایین آن ندارد. اگر قصد پرداخت هزینه بیشتر را دارید می توانید از کفپوش های ترکی و اروپایی استفاده نمائید.

بازسازی کف خانه با کفپوش پارکت تمام چوب

پارکت های تمام چوب کفپوش هایی هستند که از جنس چوبی ساخته می شود. از جنس های چوبی آن می توان به افرا، بلوط، کاج و … اشاره کرد که مانند سرامیک های تنوع بسیاری زیادی دارد و شما می توانید با توجه به سبک طراحی دکوراسیون داخلی خود یکی از انواع این پارکت ها را خریداری نمائید.

نظافت این پارکت ها نیز مانند سرامیک ها آسان می باشد و عایق حرارتی و صوتی خوبی برای منزل شما به شمار می رود. برای محیط هایی که کودکان و افراد سالمند در آنجا رفت و آمد دارند نیز بسیار مناسب می باشد. چراکه نسبت به سایر کفپوش ها نرم تر است.

نصب پارکت های تمام چوبی با کارهای جنبی مانند ساب زدن و استفاده از قرنیز استفاده می شود و با توجه به اینکه خود پارکت هم قیمت بالایی دارد برای خانه های اجاری پیشنهاد نمیشود.

برای اطلاع از طراحی دکوراسیون داخلی محدوده صادقیه روی لینک مربوطه بزنید.

مصالح مورد نیاز برای بازسازی کف خانه

استفاده از مصالح برای بازسازی کف خانه مزایا و معایبی دارد که با توجه به شرایط محیط مزل شما و هزینه ای که برای بازسازی در نظر گرفته اید می توانید مطالح مورد نیاز خود را خریداری کنید.

از بین تمامی مصالح معرفی شده و موجود در بازار هزینه بازسازی کفپوش های سرامیک و پی وی سی نسبت به کفپوش پارکت هزینه کمتری دارد. برای خرید و کارشناسی بیشتر و بهتر می توانید با کارشناسان سامیت هوم در تماس باشید و از مزایا و معایب مصالح مطلع شوید.

طراحی و بازسازی کفپوش خانه با سامیت هوم

شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم ارائه دهنده خدماتی مانند طراحی دکوراسیون، محوطه سازی، بازسازی ساختمان و ویلا با بالاترین کیفیت و مناسب‌‎ترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت یا اینستاگرام با مشاوران سامیت هوم تماس حاصل بفرمایید. سامیت هوم خدماتی نظیر بازدید و کارشناسی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد دارد. همچنین چیدمان بعد از طراحی نیز به عهده متخصصین شرکت فنی و مهندسی سامیت هوم می باشد.

مقاله های پیشنهادی :